תיאוריה מוזיקלית  

      חיים לוי
 
 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


מונה:

צורת הלימוד

דף הבית >> צורת הלימוד
    
צופים יקרים!
 
המידע אשר מופיע באתר זה הנו אינטרנטי נוח וקל לתפעול אשר כולל מצגות, תמונות, סרטים,דברי הסבר, קבצי מוזיקה, מילות קישור:  לקבצי Word , לקבצי Midi לקבצי Mp3  MP4 וכן קישור לאתרה- Youtube . 
כמו כן מופיעים באתר זה תרגומים לאופרות ידועות, תרגומים ליצירות ידועות וכן תרגומים לשירים או יצירות קטנות.
 
באתר מופיע מידע תמציתי , מילה או משפט אשר מסומנים עם קו תחתון לדוגמא- מוצרט  משמשת כמילת קישור כך שעם ההתמקמות על הסימון יופיע ההסבר המלא והמפורט לסימון זה. 
כמו כן, בסוף כל עמוד מופיע הקישור לעמוד הבא המשך בעמוד הבא>  כך שעם הלחיצה על קישור זה תועבר באופן אוטומטי לעמוד הבא. 
כמו כן, בכל פעם שמופיע סימן זה   הרי שניתן לצפות בסרטון או לשמוע את הקובץ בהתאמה.

זהו האתר הראשון מסוגו בארץ , אשר מכיל את כל הנושאים במקום מרוכז אחד ואשר מציג את נושא תיאוריית המוזיקה בשיטת לימוד שלב אחר שלב. 

 
חשוב לציין - כי המלל המופיע כאן הנו תמציתי בלבד. לצורך קבלת הסבר מפורט ומלא בגין כל נושא יש להתמקם על מילות הקישר. לדוגמא- עם הלחיצה על הקישור תיאוריה מוזיקלית יפתח בפניכם קובץ Word אשר מכיל מידע מפורט על כל הנושאים הקשורים בתיאוריה מוזיקלית והמופיעים באתר זה.
בחוברת זו אשר כוללת 200 עמודים, ניתן למצא באמצעות פקודת החיפוש Find אשר מוגדרת תחת פקודת העריכה Edit פרוט מלא על כל נושא שעליו דובר באתר זה. .
 
אתר זה הוכן בקפידה רבה על-מנת לאפשר גם לקורא אשר אינו בקי ברזי המוזיקה הבנה פשוטה של החומר הנלמד. לכל נושא מופיע הסבר מילולי וכן המחשה ויזואלית של ההסבר כולל הצגתם של התווים הרלונטיים והצגתם של דוגמאות להמחשה...
 
הנושאים נכתבו בשיטה של "צעד אחר צעד" ומהקל אל הכבד.. כל שיעור מופיע בסדר מסויים באתר, ולכן יש לצפות בשיעורים אלו לפי סדר הופעתם הכרונולוגי באתר.

מומלץ להפנים כל שיעור עד כדי הבנה מוחלטת ורק אז ניתן לעבור לשיעור הבא ..

 
באתר זה נדון במוזיקה הקלאסית מערבית אירופאית בלבד.
 
 
המשך צפייה מהנה!

<<< חזרה לדף קודם                                                                                                            המשך בעמוד הבא >>>                                                                                        
 
 
 

 
לייבסיטי - בניית אתרים