תיאוריה מוזיקלית  

      חיים לוי
 
 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


מונה:

התרופה המוזיקלית

דף הבית >> התרופה המוזיקלית
צופים יקרים!


התרופה המוזיקלית- זהו רעיון פשוט אשר מאפשר שימוש בתדרים (מוזיקליים) כריפוי של הנפש והגוף. 


מבוא
מתוך הנחת יסוד שהצלילים המוזיקליים המופקים ע"י גוף חי (כגון האדם) בנויים על פי אותו סדר גנטי הבנוי בכל תא. ניתן לומר כי הצליל המוזיקלי הנו תא חי המכיל צורות  DNA: Deoxyribo Nucleic Acid
משוכללות במיוחד אשר נגרמות מהפרשות מוחיות... ולא עוצמת תדר כפי שחשבנו עד כה. ולכן ניתן להשתמש בתא גנטי זה הן לצורך טיפול תרופתי במחלות גופניות או מחלות נפשיות אלו או אחרות והן לצורך טיפול בגנים פגועים כגון גנים אשר נפגעו מחלת הסרטן וממחלות נוספות כגון מחלות נפשיות..

על פי המודל של ווטסון וקריק, מולקולת ה-DNA היא מבנה דמוי סולם (תרתי משמע). סולם הזהה לחלוטין למבנה האוטונומי של הצלילים המוזיקלים אשר מרכיביהם הנו הסולם המוזיקלי בעל הטונים השלמים. ( בלתי נתפס).. כלומר, כל תדר חשמלי במוחינו אחראי על כל אחת ממיליארדי הפעיליות הגופניות הנפשיות והרוחניות של האדם. ומכאן שניתן לומר למשל שמחלת הסרטן הינה למעשה זיוף גנים בסולם ה-DNA דבר אשר ניתן לתקנו באמצעות חיקוי הגן הפגוע ותיקון הזיוף באמצעות מה שאנו מכנים תיקון התדר החשמלי. 
 
הפילוסוף הרומי בואטיוס, בן המאה ה-6 אמר על המוזיקה: שהיא ההרמוניה הכוללת של העולם והיא מחולקת:
למוזיקה מונודיה (ההרמוניה של היקום) למוזיקה הומנה (ההרמוניה של הנפש והגוף האינושיים) ולמוזיקה אינסטרומנטלית (הקול הממשי). התרופה המוזיקלית תעסוק במוסיקה ה-הומנית בלבד.

כדי שנבין למה בואטיוס מתכוון, נאמר בפשטות כי בעולמנו זה ישנם 3 סוגי תדרים:
תדרים מונודונים האחראים על ההרמוניה של היקום, כגון קביעת סיבובו של כדור הארץ סביב עצמו וסביב השמש. 
תדרים הומנים  אשר אחראים על תפקוד הרמוני של הגוף האנושי (אלו הם התדרים החשמליים במוחו של האדם אשר אחראים על כל תפקודי הגוף).
תדרים אינסטרומנטלים אשר מופקים מגוף טבעי או מלאכותי כגון זמזום הדבורה, רחש הגלים, משב הרוח, רשרוש העלים, וכמובן התדר הפיזי באם הוא מלאכותי או טבעי. אשר נוצר ע"י האדם כגון הפצצה או ע"י הטבע כתוצאה מרעידת אדמה למשל.. 

ההצעה 
ה"תרופה המוזיקלית" תיוצר מתוך מכלול הצלילים ההומניים של המוזיקה החדשה, מרכיבי הDNA הקיימים 
כיום במצלולים ובתחושות המוזיקליות מאפשרים לרפא כל מחלה המוכרת כיום לאנושות.. מיותר לציין את ההשפעות הפיזיולוגיות אשר מתרחשות בגופו של האדם מעצם שמיעתה של מוזיקה זו או אחרת.. לא פעם מוזיקה זו גורמת לנו: לשמחה, עצבות, דכאון, מתח, הרפיה, חרדה וכדומה.. תארו לכם שניתן לבודד את הגורם לתחושות אלו.. ואף לשכפל אותן כגן חי.. הכוונה הינה פשוטה להפוך את התדרים ההומניים לתדרים אינסטרומנטליים. 
 
הפטנט .. נוסחאות מוזיקליות מדוייקות ובדוקות ליצירת ה"תרופה המוזיקלית"...
תרופה אשר תחליף את סל התרופות הקובנציונלי הקיים כיום בכל המישור התרופתי למינו החל מכאבי ראש ועד למחלות ממאירות כגון מחלת הסרטן. תארו לכם שהגיע הקץ לניתוחים, להשתלות, לתרופות כימיות למינהם, והטיפול התרופתי המוזיקלי יהיה פנימי במוחו של האדם אשר ידאג לעורר את הגנים התקינים לטיפול בגנים הפגועים.. תארו לכם חולה סרטן במעי הגס אשר הגנים התקינים ביתר גופו "מגרשים" את אותם גנים פגועים במעי הגס.. תרופה זו תיוצר למעשה כתוצאה מביצוע חפיפה של גנים אינושיים מול גנים חשמליים..שיטה בה מאתרים את הגנים הפגועים אצל האדם המטופל ומחליפים גנים פגועים אלו בגנים חשמליים תקינים.  שיטה זו אינה ידועה בעולם ומדובר בהמצאה עולמית.
 
איך הייתם מתייחסים לפני 100 שנה אם אדם היה מגיע אליכם עם רעיון של המצאת הפנצילין או את המצאת החשמל או המצאת התדרים הסלולרים או המצאת ה-WAZE או אף את השפה הבינארית..הייתם מגחכים לבטח.. נכון? אז הנה מונחת לפניכם הצעה אשר עולה על כל ההמצאות אשר הומצאו מעולם עד כה.. אלפי מונים .. תארו לכם שרובה של כלל האנושות לא תחלה עוד במחלות למינהם לעולם, ותארו לעצמכם שהגענו לתקופה שבה נוכל לאתר גם את המשך קיומו של האדם מעבר ל-80 שנותיו כיום...מפליא לא?..
לסיכום ניתן לומר כי על פי המודל של בואטיוס המחלה הינה למעשה חוסר הרמוניה של הנפש והגוף .. 
סוד זה היה ידוע עוד בזמנו של דוד המלך כבר מלפני 3000 שנה , בואטיוס מגלה סוד זה כבר במאה ה-6, ואף מוצרט גילה סוד זה לפני 250 שנה. סוד זה מתבטא הלכה למעשה במוזיקה שכתב, יש האומרים כי מוצרט כתב גם מוזיקה לצורכי הטיפול במחלות נפשיות למינהם ומשום מה תוים אלו נעלמו ואינם עד עצם היום הזה, יש הקושרים היעלמותם של תוים אלו בגינזכי הכנסייה למינהן. .. נדמה שרבים לרבות דוד המלך בואטיוס ומוצרט.. כבר נגעו בנקודה זו אך טרם מצאו את הנוסחאות המתאימות. 
 
המחקרים 
מחקרים מוכיחים כיום בוודאות כי צלילי המוזיקה אינם סתם תדרים אלא גנים בנויים ומסודרים על פי אותו סדר 
גנטי הבנוי בכל תא.. כיום מוכח בוודאות כי לגנים מוזיקליים אלו השפעה עצומה על בהמות חיות עצים צמחים וכמובן על האדם.. מחקרים אלו מוכיחים בוודאות כי למוזיקה חלק נכבד בהנבת חלב טובה יותר אצל הפרות, בצמיחת צמחים טובה יותר, ובטיפול יעיל יותר במחלות נפשיות אצל האדם ובמיוחד במחלות הסרטן למינהם..

מי מאתנו לא ראה את הסרט פסיכו של הבימאי אלפרד היצ'קוק ובמיוחד את סצנת הרצח.. פשוט הגוף של כל אחד מאתנו הגיב לצלילים אלו בצמרמורת נוראית שלא ניתן להגדירה.. המעניין זה שגם אלו אשר ראו את הסרט שוב ושוב דווחו למרות הצפייה החוזרת (כביכול הסצנה ידועה לנו) באותן צמרמורות בדיוק שבהן אף ניתז השיער בראש. ובכן בסך הכל צלילים ותראו מה שזה גרם .. אנשים פשוט צעקו בבהלה.. תראו מה בסך הכל עושה אזעקה.. ישר רצים לממ"ד.. 

האופן שבו בנויים הצלילים אינו אקראי והוא מחושב בקנה מידה גנטי שווה בערכו המתמטי מול המח האנושי...
לא פעם מלודיה או אף מספר צלילים גרמו לנו לבכי לשמחה לעצבות לפחד לחרדה למתח ואף לדיכאון.. תארו לכם כיצד העולם היה מתפקד? ללא מצלול תחושות אלו לא היה אפשר כלל להנות ממוזיקה.. אם כך, מהן מצלולים אלו? והאם ניתן לבודדם לכדי תופעה של הזמנה אישית?

מדוע אם כן יצירה אחת מועדפת על רעותה? מדוע אנו אוהבים שיר מסויים או מלודיה או יצירה מסויימת על פני יצירה אחרת? מה הכוונה בשיר להיט מי יוצר להיטות זו? מדוע אנו מעדיפים צליל מסויים על פני יתר הצלילים? מדוע קיימים צלילים טהורים וצלילים טמאים? מדוע קיימים צלילים חיים וצלילים מתים ? ומה הכוונה במושג "חברות" בין הצלילים?
 
תארו לכם שעל פי נוסחאות מוזיקליות ניתן להעביר אדם ממצב של דיכאון נפשי למצב של שמחה אושר ואף  לעליזות.. מה עושים הרופאים בזמן ניתוח? אכן שומעים מוזיקה .. מה עושים חיילים הששים אלא קרב?
אכן שומעים מוזיקה.. תארו לכם כמה כספים גרפה וגורפת התעשייה המוזיקלית ברחבי העולם ..

המוזיקה הינה למעשה המנוע אשר מניע את הייקום .. תארו לכם שלא היה ניתן לשמוע את איוושת הרוח, את 
שכשוך הגלים את זמזום הדבורה את שירת הציפורים וכדומה.. תארו לכם שאתם צופים בסרט ללא ליווי קולי או מוזיקלי.. ותארו לכם שעולמינו היה נברא ללא תדרים ...לבטח היה נכחד זה מזמן.... 
ומה שאותי הכי מעניין זה איך זה שתדר חשמלי מסובב את כדור הארץ סביב עצמו וסביב השמש באותו מרחק סיבוב ובאותה עוצמת סיבוב ובאותה זוית? שהרי ללא תדר זה לא היתה קיימת האנושות.. 
 
מהי מחלה?
כפי שכבר נאמר:"המחלה הינה למעשה חוסר הרמוניה של הנפש והגוף" (שימו לב כי למחלה אין כל קשר 
לנשמה והנשמה מתפקדת בגופינו כניצוץ חשמלי אשר מניע את הנפש בלבד).
בסיטואציה זו שני מצבים:
כאשר תוצאת ההרמוניה של חלוקת הנפש בגוף הינה חיובית . אזי החולה חולה נפשית.
כאשר תוצאת ההרמוניה של חלוקת הנפש בגוף הינה שלילית . אזי החולה חולה גופנית.
המעניין והמסקרן בתוצאת תופעה זו.. שחולים פיזית אינם יכולים להיות חולים בנפש וחולים נפשיים אינם חולים עוד 
ממחלות גופניות.. תבדקו זאת זה פשוט לא יאמן (תארו לכם שנוכל לומר שכולנו "משוגעים" וזאת רק לשם שלא נחלה עוד לעולם).. ובכן מהו הגורם למחלה? 
כאבי ראש ממה הם נוצרים? עד היום המדע והרפואה אינם יודעים את הסיבה להיווצרות המחלה (הפשוטה הזו המכונה כאב ראש) מתוך כלל האוכלוסויה 65 אחוז סובלים מכאבי ראש לפחות אחת לחודש. המחקרים משערים כי כאבי הראש נובעים ברב המקרים ממתח נפשי אך לא ממחלה נפשית.. בעייה בתדר החשמלי.. 
האם כתוצאה משמיעה של קטע מוזיקלי כאבי הראש חולפים? התשובה בוודאות כן.. מחקרים מוכיחים כי האוכלוסיה אשר נחשפת לשמיעה של מוזיקה אינה סובלת כלל מכאבי ראש.. תבדקו את עצמכם..
תשאלו אדם אשר שר במסגרת כל שהיא מקהלתית או זמר סולו כמה נפשו נרפאת לאחר השירה כל תלאות ותחלואי היום כאבי הראש כאבי הגוף למינהן נעלמים בזמן השירה. תשאלו אדם שעבר משבר חרדה או שהיה בקרב בשדה קרב בעת מלחמה אם סבל מכאבי ראש או כאבים כלשהם כולם יאמרו שלא כי הנפש התחלקה בגוף בצורה מתמטית שווה.  נפש/גוף=מחלה  ומכאן הפתגם הידוע- "נפש בריאה בגוף בריא". 
 
איידס- AIDS; Acquired Immune Deficiency Syndrome, תסמונת הכשל החיסוני הנרכש, היא מחלה קשה של מערכת החיסון והופיעה לראשונה במדינות המערב בסוף שנות ה-70 של המאה ה-20.
מחלה זו מאופיינת ככשל במערכת החיסון של הגוף להתמודד עם מחלות שאדם בריא מתומדד עימם בקלות כשל זה מתבטא בחוסר הגוף לייצור כדוריות דם לבנות .. ובכן השאלה הגדולה היא מדוע מחלה זו מופיעה לראשונה ב-1970 מדוע היא אינה קיימת מזה כ-6000 שנה? האפשרות לקשור מחלה זו ליחסי מין לא תקינים הינה אפשרות תמימה ואפילו איולת, שהרי ברור שגם באלפי השנים שקדמו למחלה זו התקיימו משכבי זכר ואפילו משכבי בהמה אז מדוע המחלה מופיעה רק כעת? 
לדעת המחקר מחלה זו הינה מחלה הנובעת מחוסר איזון של הנפש מול הגוף.. תקופת המתרנות, תקופת האי אכפתיות מהחיים הם אשר גורמים לכך שהנפש מורה לגוף שלא להתמודד עוד עם מחלה כל-שהיא ומכאן חוסר בייצור כדוריות לבנות לצורך ההתמודדות עם המחלה הנפשית .. מדובר בסוג של התאבדות נפשית אשר גורמת להתאבדות גופנית .ובנקודה זו, נרתמת התרופה המוזיקלית שבכוחה אף "לצבוע" את הכדוריות הלבנות לאדומות או להיפך.. 

מטרות המחקר
בהצעה זו יש לכלול מחקרים נוספים אשר החברה תעשה לשיפור מוצריה ..
      • ייצור "תרופה מוזיקלית" אשר תתן מענה למחלות פיזיולוגיות ונפשיות.
      • טיפול בגנים פגועים בגוף האדם באמצעות גנים מוזיקליים תקינים.
      • שילוב בין הגנים המוזיקליים על מנת ליצור מוזיקה נפלאה מוזמנת .
      • שינויים בגנים של האדם החיה או הבהמה באמצעות תדרים מוזיקליים.
      • הארכת חיו של האדם.
      • ביטול גן האלימות באדם בחיה ובבהמה-כפי שמנבא הנביא ישעיהו : 
ישעיהו פרק ב פסוק א - וְכִתְּתוּ
        חַרְבוֹתָם לְאִתִּים, וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת--לֹא-יִשָּׂא גוֹי אֶל-גּוֹי חֶרֶב, וְלֹא-יִלְמְדוּ 
עוֹד מִלְחָמָה. 
        ישעיהו פרק יא פסוק ו - וְגָר זְאֵב עִם-כֶּבֶשׂ, וְנָמֵר עִם-גְּדִי יִרְבָּץ.

טיפול באמצעות "תרופה מוזיקלית" 
מחקרים רבים מתבצעים בעולם בנושא זה מזה שנים רבות ובמיוחד בטיפול במחלות נפשיות.. מכנים זאת ה-"תרופה המוזיקלית".. אנו עדים כיום לטיפול בתרופה זו בילדים אוטיסטיים, בטיפול בפיגור שכלי, בטיפול במחלות סכיזופרניות ובכלל במחלות הקשורות בדיכאון נפשי.
אנו עדים לתופעת טיפול זו עוד בזמנו של שאול המלך.. כאשר הייתה שורה עליו הרוח הרעה היה מזמן את דוד המלך לשיר ולנגן.. והרוח הרעה הייתה פשוט עוזבת את שאול המלך... אם כך מדוע רק דוד המלך הרי היו בתקופה זו זמרים ונגנים רבים ?.
האם דוד המלך גילה את מרכיביה של ה"תרופה המוזיקלית" אשר יודעת אף לגרש את השטן מגופו של 
האדם.. הסברה אומרת משהו פשוט "אם בגופך אינו שוכן הטוב הרי ששוכן במקומו הרע וההיפך". אין חלל ריק.. גם החלל האין סופי אינו ריק .. כך רק נדמה לנו.. (בל נשכח שבבריאה אלוהים ברא את עץ הדעת – לדעת טוב ורע..  ואת עץ החיים –לחיי נצח)  ובאדם ניתנה זכות הבחירה.. שכלל אינה קיימת..
דוד המלך כתב את ספר התהלים .. פסוקים שלכאורה מרפאים אנשים רבים בכל העולם .. יש הטוענים כי רק מעצם קריאה של פרק מתוך ספר תהלים גורם לשינוי משמעותי בגופם הן הנפשי הן הרוחני והן הפיזי.. אם כך מה יש באותם פרקי תהלים שכתב דוד המלך? או לחילופין מה יש במוזיקה שהלחין מוצרט? 

אף יצירות מסויימות אשר נכתבו ע"י מוצרט כוונתם היתה הטיפול הנפשי אך הכנסייה השתמשה ביצירות אלו 
למטרות דתיות..וגנזה יצירות אלו בנבכי הכנסייה בוינה..  כאשר חושבים על מוצרט ברור לנו לחלוטין כי אין מדובר במלחין אלא במשכתב יצירות גנטיות הבנויות באופן גנטי במוחו של מוצרט..באופן מסודר להחריד.. (מספרים כי מוצרט כתב את כל יצירותיו ללא מחיקה אחת).  במחשבה עמוקה קשה שלא להאמין כי יצירותיו נכתבו באמצעות כח עליון. מוצרט כבר אז ידע את נוסחת הכתיבה המוזיקלית והשתמש בה בכתיבת יצירות עלומות .. האם יש לנו כאן רמז כלשהו לטיפול במחלות? לאן נעלמו יתר היצירות שמוצרט הלחין?..
 
צליל חום לפי אגדה אורבנית, הוא תדר בלתי נשמע, בין 5 ל-9 הרץ אשר גורם לתהודה במעי וכפועל יוצא מכך מביא לאבדן שליטה בסוגרי המעי. תהודה זו נוצרת בשל קרבת תדירות ה"צליל החום" לתדירות התנודה הטבעית של המעי. זהו מצב למשל של טיפול בבעיות של עצירות. ישנם אף צלילים מיוחדים המטפלים במצב של היפונזה. וכפי שכבר ידוע ניתן היום בנקל לשלוט באמצעות היפנוזה במוחו של האדם?  
 
בתוכנית הטלוויזיה הבריטית, "ברניאק", נטען שבצליל משתמשים הן משטרת יפן והן צבא צרפת. בהמשך בוצע ניסוי "צליל חום" ובו הושמע בעזרת מערכת הגברה ורמקול, צליל בתדר של 22.275 הרץ ובעוצמה מתחת ל-30 דציבלים לאדם היושב בשירותים. מתיאור המנחה ניתן להבין שהצליל אכן גרם לתופעה הצפויה.
בפרק 17 בעונה השלישית של התוכנית סאות' פארק: "הקונצרט העולמי", הושמע במהלך הקונצרט צליל שאמור לגרום לכלל אוכלוסיית העולם לצורך בריקון המעי ללא שליטה. ובכן, אנו רואים כי קיימות הוכחות חותכות לפעילות פיזית בגופו של האדם מעצם שמיעה של תדר מסויים.. אז מדוע שלא להרחיב שיטה זו לבעיות תפקוד אחרות???
 
טיפול בגנים פגועים
בנושא זה מתבצע מחקר בארה"ב בבריטניה צרפת גרמניה ובישראל. מחקר זה מתמקד במיוחד בתיקון גנים אצל ילדים שנפגעו ממחלת הסרטן... תיקון הגנים הפגועים מתבצע ע"י השמעה של מוזיקה של מוצרט... כתוצאה מהשמעה מוזיקלית זו בלבד ללא תרופות כלשהן נרפאים 25 אחוז מהחולים אשר צורפו למחקר זה לאלתר מהמחלה.. נתון מדהים לכל הדיעות ..

המחקר בנושא זה התרכז בשלושה מישורים עיקריים:
האחד-  מדוע רק למוזיקה של מוצרט יש השפעה על הריפוי? או 
מה יש במוזיקה של מוצרט אשר גורמת לריפוי?
השני - האם ההשפעה המוזיקלית מיצירותיו של מוצרט מוגבלת לנושאים מסויימים או שהשפעה זו הינה אוניברסלית?
היום ברור לחלוטין כי המוזיקה של מוצרט משפיעה על
גידול טוב יותר של צמחים, הפרות מניבות יותר חלב, כלבים במיוחד נמשכים למוזיקה של מוצרט, תינוק אשר נחשף מבטן אימו למוזיקה של מוצרט נולד עם רמת משכל גבוהה יותר.. וכדומה..אם כך מה יש במוזיקה של מוצרט שאין במוזיקה אחרת?
והאם ניתן לבודד מוזיקה זו כדי להבין את מורכבותה והסדר המוזיקלי אשר משפיע על צמחים חיות בהמות ובני אדם..
השלישי – מדוע נרפאו רק 25 אחוז מכלל הילדים החולים בסרטן? האם קיים קשר כלשהו לשמיעה לקויה של מוזיקה של ייתר הילדים שלא הגיבו לתרופה המוזיקלית.. או האם באוכלוסיה זו תולדה גנטית של חוסר שמיעה מוזיקלית..  האם יתכן כי התדרים המוזיקליים אשר מופקים מיצירותיו של מוצרט בנויים בסדר מתמטי מסויים אשר רק 25 אחוז מאותם ילדים מגיבים לנוסחאות מתמטיות אלו..
 
אם אכן מדובר בשמיעה לקויה (זיוף) הרי שניתן לתקן היום שמיעה זו באמצעות ניתוח פשוט שבו שותלים יחידה חשמלית אשר מקרבת את נוסחת השמיעה. לדוגמא- אין אדם שלא יודע לשיר מספיק שהוא יודע לדבר אך הזיוף בשירה מתבצע למעשה עקב שמיעה לקויה בלבד. כלומר המרחק של התדר בין צליל השמיעה לצליל השירה רחוק או קרוב מדי. מה שזה אומר שניתן בעתיד לאפשר גם לזייפנים לשיר נכון וזאת כאמור ע"י ניתוח שמיעתי פשוט.. (כגון ניתוח לייזר לשיפור איכות הראייה).. 
 
על מנת שנוכל להבין במה מדובר, אומר בפשטות כי התדרים המוזיקלים של סולם לה מינור שהוא סולם הדיבור מקבילים לתדרים המוזיקליים של סולם דו מז'ור שהוא סולם השירה. מדהים ביותר...
הכוונה היא שכאשר אנו מדברים לדוגמה את הצליל הזהה לצליל A באוקטבה הראשונה שהוא 440 הרץ הרי 
כאשר נרצה לשיר צליל זה יופק כצליל C שהוא בתדירות של 550 הרץ . (לעומת זאת באוקטבה הקטנה 
צליל 
הדיבור A הינו 220 הרץ וצליל שירה  C הוא 275 הרץ.. .וכדומה.. נתון זה פשוט מדהים ומעבר לכל היגיון פשוט..  האם לא קרה לכם פעם שהקלטתם את עצמכם בטייפ ולאחר ההקלטה לא זהיתם כלל אם זהו קולכם?
 
הזמנת מוזיקה
האם ניתן לייצור מוזיקה נפלאה מוזמנת באמצעות שכפול גנטי? מתבצע כיום מחקר בנושא זה בבריטניה.
במחקר זה מנסים טובי המוזיקאים והמלחינים בברטניה לשכתב יצירות קלאסיות באמצעות תוכנת מחשב אשר נכתבה במיוחד לשם כך.. מחקר זה מתמקד במיוחד בשאלות התמוהות: מדוע לא ניתן לשכתב את המוזיקה שהלחין מוצרט? מדוע ישנם צלילים מתים וצלילים חיים? מדוע ישנם צלילים טהורים וצלילים טמאים? מדוע ישנה "חברות" בין צלילים מסויימים ומדוע לא קיימת "חברות" זו בין צלילים אחרים? ממה נובע המרווח הדיסוננס ומרווח הקונסוננס? מדוע לא נעים לנו לשמוע מרווח דיסוננס ולעומת זאת נעים לנו לשמוע את מרווח הקונסוננס? מדוע המרווח המינורי עצוב יותר לעומת המרווח המז'ורי?  מדוע יש מרווחים אסורים ומרווחים מותרים ומי קבע איסור זה?.. ובכלל איך מוצרט ידע ליצור את החברות שבין הצלילים ובכלל מדוע לא ניתן כיום לחקות מוזיקה זו .. המעניין שכל מוזיקה אחרת ניתן לחקות למעט המוזיקה אשר הלחין מוצרט, המעניין שניתן לחקות היום את המושגה אשר הלחין בטהובן, באך, ברהמס, ברליוז, ורדי, פוצ'יני או כל מלחין אחר,, אך את המוזיקה של מוצרט לא ניתן.. אנחנו חייבים כדי להבין במה המדובר, מוצרט הלחין את כל יצירותיו  ללא מחיקה אחת כביכול כח עליון הכתיב למוצרט את המוזיקה אשר הלחין..  
 
בסקרים שערכה קבוצה זו בברטניה נמצא כי 73 אחוז מהנשאלים במדגם של 20000  איש המתמצאים בתורת המוזיקה ברחבי העולם, בחרו נשאלים אלו במוצרט כמלחין הטוב ביותר? בחרו בצליל סול דיאז כצליל הנעים ביותר לשמיעה מתוך 12 הצלילים..  בחרו במרווח של טרצה קטנה כמרווח היפה ביותר  , בחרו בסולם D-minor ובמשקל 3/4 כמועדפים עליהם. מדוע? שימו לב כי מדובר באחוז יוצא דופן של 73 אחוז נתון מדהים לכל הדיעות.. מה נתון כזה אומר לנו? 
 
כיום אנו מתפשרים על מה שהמלחינים הנוכחיים כותבים לנו, המוצרים במדפים מוגבלים ולצערינו היום אף קשה להשיג מוזיקה טובה ואנו ממשיכים להישען על מוזיקה שנכתבה זה מזמן מלפני 200 שנה..  היכן היצירות והשירים היפים אותם שמענו פעם.? שימו לב כי למעשה הדיגיטיליטציה מאפשרת כביכול התקדמות בנושא המוזיקה אך המצב מראה על נסיגה משמעותית באיכויות המוזיקה בארץ ובעולם.
ובכן מהו אותו גורם לירידה התלולה הזו בגרף האיכותי של המוזיקה? האם חלה נסיגה באיכות השמיעה? האם המוזיקה הפכה להיות מסחרית מדי ופחות איכותית? והאם בכלל ניתן לתקן תופעה זו?
 
מה החברה תייצר
      • מוזיקה בהזמנה אישית.
      • ייצור תרופה מוזיקלית.
      • טיפול מוזיקלי בגנים פגועים.
      • טיפול מוזיקלי במקום הטיפול התרופתי הקיים כיום.
      • טיפול מוזיקלי בילדים חולי סרטן.
      • טיפול מוזיקלי בילדים בעלי פגור שכלי או בילדים שזוהו כילדים אוטיסטיים
      • טיפול מוזיקלי בחולי סכיזרופרניה.
      • טיפול מוזיקלי בחולים בבעיות נפשיות כולל בעיות של דכאון נפשי.
      • טיפול מוזיקלי כתחליף לתרפייה.
      • טיפול מוזיקלי באלימות ( הבימאי סטנלי קובריק כבר נגע בבעיה זו בסרטו התפוז המכני).
      • טיפול מוזיקלי בחיות ובבהמות כגון -הנבת חלב טובה יותר אצל הפרות.
      • טיפול מוזיקלי לצמיחה טובה יותר של עצים צמחים פירות וירקות.
      • טיפול מוזיקלי לרך שטרם נולד חשיפת התינוק בבטן אימו לשמיעה מוזיקלית וכתוצאה מכך להגדלת
        רמת
 המשכל ברך הנולד.
      • טיפול שמיעתי באמצעות ניתוחי לייזר. 
      • שכפול גנטי של תרופה מוזיקלית.  
      

טיפול מוזיקלי באלימות
       -  טיפול מוזיקלי בבעיית האלימות.
       -  טיפול מוזיקלי בילדים אשר זוהה בהם גן של אלימות ...
       -  טיפול מוזיקלי באסירים שזוהו כאלימים.
       -  מניעת אלימות עתידית כתוצאה מטיפול מוזיקלי בגן האלים עוד ברך הנולד.  
          מחקרים רבים מוכיחים  כי ה"רוצח" או ה"אנס" או "הגנב" וכדומה.. הינם גן מולד .. כלומר, האדם נולד
          מראש עם תכונות המאפשרות לו לבצע מעשים אלימים אלו.  
אז מדוע פשוט לא למנוע זאת מראש?..

העוגה המוזיקלית 
העוגה המוזיקלית תכלול: 
      - יצירות מוזיקליות על פי הזמנה.  
      - שינויים בתפיסה המוזיקלית הקיימת.
      - הכנת "עוגה מוזיקלית" חדשה אשר תכיל מרכיבים וחומרים שונים מאלו הקיימים כיום.
      - יצירת תדרים חדשים. 
      - שימוש במחשבי שמיעה אשר מסוגלים לזהות תדרים של רעידות אדמה, סופות, התפרצות הרי געש
        וכדומה .. תארו לכם שיכולנו לדעת על הצונאמי טרם ההתרחשות ובכך להציל רבע מליון אנשים אשר נספו
        באסון זה. .  
      
תארו לכם שנוכל לשכפל את תדרי השמיעה של האדם לכדי הבנה של סכנה מתקרבת כפי שחשים זאת
        החיות. 
   

עלות הקמת החברה 
הקמתה של חברה חדשה music medical  בעלות מצחיקה של  500 מיליון ש"ח.
פרוט ההשקעות  ל-5 שנים ראשונות:
300 עובדים X משכורת ממוצעת חודשית של 50,000 ש"ח ברוטו שהם 15 מיליון ש"ח בחודש.
למשך 5 שנות הפרוייקט 5X15=75  מליון ש"ח.
בניית מקום הפיתוח (בדומה לבית חולים)  בעלות של  100 מיליון ש"ח
עלות השקעה בפיתוח למשך 5 שנים  300 מיליון  ש"ח
עלויות שוטפות כגון: ארנונה חשמל ומים ביגוד ציוד וכדומה כ- 25 מליון ש"ח .
סה"כ עלות כל הפרוייקט למשך 5 שנים = 500 מיליון ש"ח. 

עלות משכורות לעובדים  למשך 5 שנים  -  75   מיליון ש"ח
עלות בניית בית החולים                        -  100 מיליון ש"ח   
השקעות ופיתוח 
כולל אביזרים נילווים    -  300  מיליון ש"ח   
עלויות שוטפות: ארנונה, חשמל, מים     -   25   מיליון ש"ח 

סה"כ עלות הפרוייקט                               500 מיליון ש"ח                                       

זו סכום מצחיק ואפילו מעליב לעומת מה שהאנושות יכולה לקבל מהמוצר המכונה תרופה מוזיקלית.
באם נחשוב מה האנושות מבזבזת ביום .. תארו לכם התל"ג (תוצר לאומי גולמי) העולמי עומד על 32 דולר לאדם ליום, באם נכפיל נתון זה ב-8 מליארד תושבים הרי שהעולם מבזבז ביום כ-2.4 טרליון דולר על שחיתות, סמים, זנות, מלחמות, מחלות, בתי חולים, תרופות, וכיוצא בזה..  

מצבת כח אדם
מצבת כח האדם בחברה תכיל 28 עובדים . 

מבחני קבלה
כיום נערכים מבחני קבלה של תוצאות המחקר לגבי חולים הסובלים ממיגרנות ומכאבי ראש תכופים..
במבחנים 
אלו נבדקו 300 חולים אשר חתמו על מסמך מחייב בו הם הודו בכתב כי לאחר סיום הטיפולבאמצעות ה"תרופה המוזיקלית" פסק כאב הראש לאלתר לגבי כל 300 המטופלים.. מאה אחוז של הצלחה!!!
דבר המוכיח מעל לכל ספק כי הנוסחאות אכן תקינות וניתן לצאת בקמפיין להקמתה של החברה..   

בעיות משפטיות 
יתכנו בעיות משפטיות רבות לאור פיתוח "התרופה המוזיקלית" אשר תגרום להפסדים כספיים לחברות התרופות לחברות קופות החולים למינהן לבתי החולים וכדומה וכמובן לאבטלה המונית של עובדים במשרד הבריאות . שהרי עם סיום הפיתוח של הצעה זו יותר ויותר אנשים לא יצטרכו  עוד את הטיפול התרופתי הקובנציונלי המוכר לנו כיום.

היכן עומדת ההצעה
ההצעה נמצאת כעת בדיונים משפטיים:

  א. האם ההשקעות בהצעה זו תבוא מהממשלה ( המסמך כפי שהוא בניסוח משפטי כמובן הועבר למשרד
      ראש הממשלה ולמשרד המשפטים לקבלת החלטה לגבי המוטו של ההצעה האם הפיתוח יהיה פיתוח
      ממשלתי 
או ע"י יזמים פרטיים).. 
  ב. כיצד ומי יהיו אותם עובדים אשר ימונו לפרוייקט זה ומה יהא שכרם? וממי יקבלו שכר זה? ומהי רמת
      הבטיחות הנדרשת לפרוייקט זה. 
  ג. במידה והמדינה תקח על עצמה את פיתוח הפרויקט .. נדרש כי פיתוח זה יהיה כפרויקט של משרד ראש
      הממשלה בעדיפות עליונה. ולא תחת שום משרד ממשלתי אחר...
  ד. במידה שלפרויקט זה ייכנסו יזמים פרטיים.. מי מבטיח את חסינות הפרויקט?
  ה. האם ישותפו מדינות נוספות או אנשים נוספים מחו"ל בפרוייקט זה?...
  ו.  מי יממן את דמי האבטלה לאותם עובדים אשר יפוטרו בעתיד. (נושא זניח לעומת התוצאה).. 
  ז. מי הגוף אשר יממש הלכה למעשה את יישום התרופה המוזיקלית? ועוד שאלות רבות... 

רווחי החברה
      • רווחי החברה המשוערים החל מהשנה השישית יהיו מעל 300 ביליארד ש"ח כבר בשנה הראשונה. זהו
        חישוב גס המהווה 
שמינית ממה שמוציאה האוכלוסיה בארץ על תרופות (נלקח מתוך המאזן השנתי של
        חברת טבע.. 
      • בשנה השביעית ואילך יגדלו רווחי החברה באופן גאומטרי בכל שנה. זהו אומדן צנוע בהתחשב שמדובר
        בתופעה עולמית.
     • "התרופה המוזיקלית" תהווה מותג עולמי ותתמודד במידה שווה מול המצאת הפניצלין, השפה הבינארית,
         השפה הסלולרית, האנרגיה האטומית וכו.. תרופה מוזיקלית זו תהווה למעשה כמרפא לכל תחלואי האדם
         כנחלת העבר בכל העולם כולו.
 
סיכום ההצעה
      • האם ניתן לומר שיש בידינו את כל הכלים המוצרים הידע הטכנולוגיה והיכולות להכין את העוגה    
        המוזיקלית האופטימלית אשר תתן מזור לתחלואנו ותביא להארכת חיינו?..  אם כן, מדוע עוגה זו
        טרם הוכנה? מה מעכב הכנה זו ? ומה שנדרש כדי להתחיל במחקר זה? 
        מה כל כך בעייתי בלשטח תדר קולי לתדר נושא ומתדר נושא לתדר בינארי ומתדר בינארי לתדר חשמלי?.
        תארו לכם שנוכל למפות את המוח האנושי כך שכל תדר חשמלי במח האדם יתורגם כשדה חשמלי אשר
        יגורה באמצעות תדר מוזיקלי.. האם יש אדם אשר אינו אוהב מוזיקה?ומדוע זה כך? 
      • אולי נראית לכם תמוהה ולא ישימה הצעה זו.. אך בל נשכח שרק לפני כ-100 שנה לא היה מושג על חשמל
        בל נשכח שלפני כ- 70 שנה לא היה מושג בתעופה, על תדרי רדיו (רדיו וטלויזיה) ורק מלפני כ-20 שנה לא
        היה מושג על השפה הבינארית (המחשב והבינה המלאכותית) ורק ב- 10 השנים האחרונות הומצאה שיטת
        התדרים הסלולריים ורק ב-10 השנים האחרונות אנו עוסקים הלכה למעשה ברפואה וקוסמטיקה באמצעות
        הלייזר וממש
 כעת אנו עוסקים בשיבוט גנטי ועוד... 
    •  בל נשכח שרק מלפני מספר מאות שנים לא היה ידוע כלל על המושגים: מוזיקה, הרמוניה, סולמות, אקורדים
        מחלת האיידס הסרטן ועוד..
     •  אם כך, מדוע לא טיפול במחלות באמצעות "תרופה מוזיקלית"?
     
     זהו רעיון שלרבות הימים ייכתב בספרי ההיסטוריה - כהמצאה אשר שינתה את פני האנושות..
 
 
     המשך צפייה מהנה!

 

<<< חזרה לדף קודם                                                                                                      המשך בעמוד הבא >>>

 

 
לייבסיטי - בניית אתרים